Ingen uppdatering förrän i morgon kväll

Hej bloggen!
Klockan är: för lite & jag tror att jag kommer dö, jag ska ut och paddla idag men min kära klass, så kommer inte uppdatera bloggen förrän i mon kväll.
PUSS & KRAM SKUMBANAN!

Love, love, love! Fast nej.

I sina tonår kan man bli så fruktansvärt trött på kärlek så det är inte sant!
Alla är så idiotiska tycker man.
Men nu har jag bestämt mig för att helt satsa på skolan så jag kan få bra betyg och komma in på vilken skola jag vill.
Kärlek kan vänta, & viktigast är att följa mina drömmar, & min dröm är inte att gifta mig osv.
Min dröm är att bli vad jag vill.
Så kärlek får vänta till jag har tid för den.
Jag nöjer mig med den kärlek jag har just nu, sålänge.
-


Gymnasie

Nu har jag suttit i 2 dagar & kollat efter passande gymnasie, & jag har hittat det!
Helt fantastiskt, jag tänker söka till Apelrydskolan i Båstad & jag vill gå Musikal.
Det innebär att jag kommer bo på internat ifall jag kommer in. Dessutom ligger den etta på listan över skolor med högst utgångsbetyg i estetiska.


Ingen vanlig dag.

Oh, vilken härlig dag,
För det är ingen vanlig dag,
Nej, det är Lottas födelsedag,
Hurra! Hurra! Hurra!
-

Målvikt,

Okej nu hade jag tänk köra på nån form av diet, jag ska bara äta kött & möjligtvis lite grönsaker, sen ska jag träna mycket också, slutvikten ska landa på ca 60 kg!

Tummen upp eller ner?

Ska man trycka tummen upp eller nej för skolan, som nyligen haft sin start? Vad tycker ni?
-


Tillbaka & Uppdaterad.

Nu är det så att jag hade glömt lösenordet till bloggen, & kunde därför inte uppdatera mej, men nu äntligen har jag haft möjligheten att skaffa ett nytt!
Dags för extra mycket blogg alltså.

RSS 2.0