Filmkväll men konfagänget!

Nu sitter jag vill Joels lillebrors dator & ska skriva ett litet inlägg om filmkvällen som har börjat.
Vi ska börja med att se Göta Kanal som går på teven nu!
Vi har ätit lite pizza också, vi var alltså 7 pers på 3 familjepizzor, aja, man var ju iallafall mätt efteråt. Sen mitt i maten börjar kajsa skratta intensivt, & jag som jag är flyger ju med också, tror vi skrattade i 10 minuter, båda var helt utslagna på golvet efteråt.
Just nu sitter hela gänget på madrasser & i soffan i mörkret bara, skrattar lite då & då åt teven.
Kommer nog bli lite mer fart i oss senare, så jag uppdaterar då!


Kommentarer
Postat av: sarah

ni är så mysiga :D

2010-08-16 @ 21:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0